今日去咗考滙豐!!!筆試!
同之前in中銀好唔同!
大銀行嗟喺大銀行,外資就是外資!
真喺學到好多嘢!!!
唔似中銀咁兒戲,1分鐘就搞掂!

我哋學校咁多畢業生,
報名考滙豐嘅有几百個,
分開兩日考,我就分咗喺今日!
考試分兩parts,
第1part是筆試,第2part是面試!
筆試過咗先可以参加面試...
而我今日考嘅,就是筆試啦!

點解我會咁大感觸?!
是因為滙豐喺真真正正凭實力去考試,
唔會先睇你學歷同外貌,
機會人人平等!!!!
仲有就喺,去考試,
佢会幫你準備埋考試嘅文具!
派紙筆同胶擦!!!!
感覺好唔同!!

好!講番今日嘅考試,
筆試分成3parts:
第1part喺考反應同細心...
仲有就喺对数字嘅敏感度!
限時4分鐘!
試卷共两版,密密麻麻都喺數字,
數字全部分成兩組,
有D組嘅數字喺相同,有D組嘅數字喺唔同嘅,
我哋要做嘅喺,揾出相同嘅數字,
然後響嗰組數字後麵"√",
唔同嗰組就唔使理佢...
交卷嗰陣,要將做到嘅嗰題嘅編號寫喺卷嘅上麵!

第2part喺做聽力,英語聽力!!!
限時35分鍾!
一共有6段diaolog,
第1段喺要填空嘅,另外5段都喺選擇題!!
內容包括:take a message,客戶complain,interview,辦理銀行業務等...
本人覺覺得...嗰條友讀得超快,
而且喺唔純正嘅美語口音,反而有D似香港人講英文咁...l?下l?下咁!!!

第3part喺完型填空同閱讀理解,都喺英文題!!!
限時45分鍾,大概有20篇!!!
全部都喺選擇題...
內容包括多數都喺銀行嘅業務內容...
話易唔易,話難唔難...

做完成份卷嘅感覺就喺...好似做CET咁!!!

不過,真喺一個好難忘嘅經歷,
可以學到好多嘢...





哈哈...無論結果喺點,我都叫做有收獲!!!
起碼自己唔喺讀英文,而且將英文擺低咗咁耐,
都夠膽去考!!!因為我數過...
成個德語專業,4個人去考滙豐,我哋班就得我一個!!!


喺度...仲要多謝一班喺背後一直都撐我嘅同學!!!
多謝Lily同學,佢俾咗好多好嘅建議同英文面試嘅資料我!!!
多謝阿蕉同學,佢借咗部文曲星俾我,雖然唔考試嗰陣根本唔可以用!!!
仲有就喺,多謝阿蟲同學,雖然佢喺順路番嚟探我...但喺我真喺好開心!!!
同埋,佢幫我問咗“又唔高又唔俊”師兄一D考試嘅嘢...





有朋友真喺好!!!
雖然呢排發生咗D唔好嘅事,
寧我嘅情緒一直down到穀底...
但喺諗到你哋都對我咁好,我D power又翻曬嚟!!!

Danke~~~ ^3^
arrow
arrow
    全站熱搜

    miiko113 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()