今日諗住對自己好D…
同阿妹商量好,Tum咗媽咪去咗綠茵閣食Lunch!!!
我同阿妹都鬼死咁開心…
因為我同妹都好鍾意食綠茵閣嘅牛肋排!!!

我哋來到起義路嗰間綠茵閣…
因為係Lunch Time…所以都OK多人!!!
我哋揀咗無煙區,坐咗落嚟。
跟住,個Waitress就走過嚟,同我哋點餐…
一切都好正常…

我哋點咗個古典式牛仔肋排(兩人份),
同埋一個澳洲美食節嘅B套餐。
套餐入麵有個鮮蝦沙律,湯,鰻魚炒飯…

五分鍾後,個湯就上場喇…
我哋飲咗幾啖,個Waitress就走過嚟,
同我哋講:“唔好意思啊…個古典式牛仔肋排賣曬喇!或者妳哋睇下換D乜嘢啊?”
“吓?冇曬喇?!咁我哋再睇下喇…”我同妹都好失望!!!
最想食嘅嗰樣嘢竟然冇得食喔!!!
之後,經過商量,我哋決定點個煙豬肋排(兩人份)。
雖然豬肋排冇牛肋排咁好食…不過最後我哋都揀咗佢…
捨而求其次…冇計喇!!!
五分鍾後,到沙律上場喇…
跟住個Waitress又走過嚟,
又同我哋講:“唔好意思啊…個煙豬肋排都冇曬喇!!”
“靠!!!有冇搞錯??!!又冇!!!”我開始嬲…
跟住,我同妹又睇個餐牌…最後,決定要西式燒烤牛仔腿。
“嗱嗱嗱…一間唔好又行過嚟話冇啊!!!”我講
再嚟…五分鍾又過去喇…個飯都上嚟喇…
伴隨住個飯,嗰個Waitress又走過嚟,
“真係好對唔住啊…個西式燒烤牛仔腿都冇啊!!”
“有冇搞錯啊!!!點三樣嘢,三樣都冇??!!”媽咪終於忍唔住,發火…
“米係囖!!!不如妳索性話我知,第4頁呢度10樣嘢…妳哋究竟有邊樣喇!!!”我講
“唔使喇…再嚟又冇…再嚟又冇…唔使食喇!!”妹講
所以…我哋冇再點其他嘢…
食完就走人!!!

咁大間連鎖西餐廳…居然點乜冇乜??!!大佬…咁你學咩人做生意喈??!!
定係你哋間綠茵閣聽日就執粒,所以今日乜嘢都冇???!!!
我哋又唔係冇錢俾…係度食餐飯喈…都食到鬼死唔開心…真係嬲!!!

綠茵閣!!!你好嘢!!!下次…請我都要考慮下啊!!!哼!!! >______<
arrow
arrow
    全站熱搜

    miiko113 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()