細個嗰陣成日都想快D大
要係生日蛋糕上面插好多好多蠟燭
越多越好越多越靚

大個咗之後就希望自己一直都咁後生
唔想再長大唔想變老

人大個咗就覺得其實生日真係冇乜嘢好慶祝
因為一日一日咁變老

但係我仲係好希望人哋可以記得我嘅生日
仲係好希望人哋可以同我講“生日快樂!”


每年嘅今日都好似冇乜嘢唔同
都係要過
但係當我一訓醒一抹大眼嗰陣
就會同自己講“今日生日喇…”
然後整理好心情
等住今日邊個第一個同我講生日快樂呢



其實琴晚
當分針同秒針同時踏係12嘅時候
我就已經比任何人都早
同自己講咗“生日快樂”喇



===========================

多謝一班好朋友嘅祝福
今日訓醒 收到妳哋嘅祝福 係我最大嘅禮物
我好開心啊!!!



妈妈、妹、大表、Muti、標標、阿蕉、Lily、阿瑩、大哥、阿容、阿君、阿蟲、瑋琳、阿詩、肥妹妹、
寧師兄、花花、少潔、麟仔、波波、小語、大佬Cow、Lao Mei、南拳會館嘅小But
多謝妳哋短信&畱言嘅祝福啊!!!




謝謝蔡旻佑國際後援會“佑幫”們...&香港後援會、馬來西亞後援會、新加坡“明晃旻佑”、臺灣奇摩傢族、無名小站裡認識的大傢...還有內地論壇的朋友...

雖然你們應該不會來這邊...不過我很開心哦...有的都還沒有見過麵...大傢這麼熱情幫我慶生...我很感動呢!!!不愧是全世界最貼心的“佑幫”...


很高興認識大傢!!!





放心!!!妳們的生日都記在我腦裡喇...我會囬贈給妳們喔...
arrow
arrow
    全站熱搜

    miiko113 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()